221010

Hejsan på er! Hoppas ni är ute och har kul i skrivande stund, själv är jag hemma och har tråkigt..
Idag har jag varit i skolan i ett par timmar, läst brev, svarat på brevet, haft i hårinpackning och ätit tacos med familjen och tjejerna som också bor här. Tråkigt nog gjorde vi det för att ta avsked av Malin som har spenderat sin sista dag här idag.. Men hon har fått lägenhet nu vilket är jättekul för henne! Jag tryckte i mig flera ton tacos och hamnade i matkoma for a while. Till slut var det bara jag, Matilda, Malin (vi som hyr rum här) och Simon och Victoria (äldsta sonen och hans flickvän) här så vi har suttit nere i köket i några timmar nu och pratat, skrattat och haft det allmänt trevligt. Nu har jag absolut ingenting mer att göra vilket känns riktigt lame med tanke på att det är fredag..
Min bästa vän och jag umgås typ inte längre, mina vänner i Dalarna är 17 mil ifrån mig, alla här verkar vara påväg att gå och lägga sig och dom jag brukar umgås med här i Örebro verkar ha kul utan mig. Sånt är livet ibland!
Imorn blir det fest med hela gänget iaf med middag och grejer före verkar det som, kommer nog bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0