DIAMONDS ARE A GIRLS BEST FRIEND

Hejsan!
Brrrrr vad kallt det är ute! Och jag var dum nog att glömma halsduken imorse..

Jag har precis kommit hem från stan efter några ärenden. Självklart lyckades jag försova mig imorse från engelskan och lunchen hann jag heller inte med, men snälla Emma tog med en matlåda till mig. Sen har jag haft nagellektion i tre timmar då Johanna fixade mina naglar med massa diamanter! Sen gick jag och Anastasia upp på stan, för lämnade jag up på öppenvården vilket som vanligt gick bra. Sen fyllde jag på mitt busskort på Pressbyrån, sen var jag in på tingsrätten ang. om jag kommer få en offentlig försvarare och lämnade ett önskamål, efter det gick vi till banken för Anastasia skulle hämta ut pengar och sen följde jag med henne när hon köpte en jättefin jacka! Hon tog bussen hem efter det och jag kilade ner till snuthuset och lämnade ett brev sen tog jag bussen hem!

Såhär blev naglarna, vi valde att slå på stort och körde på strass på hela tumnaglarna! (Bilderna ger inte rättvisa för hur snyggt det egentligen är)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0