I JUST WANNA SET YOU ON FIRE SO I WON'T HAVE TO BURN ALONE

Usch. Nu har jag varit lite smådeppig i några dagar. Men jag verkligen hatar att sakna folk. Människor som man tycker mycket om, dom man känner att man klickar bra med. Men sånt är livet, vi alla lever olika slags liv och vissa liv gör att man blir ifråntagen sin frihet ett litet tag, några månader eller några år.
Men bara för att tiden går långsamt ibland så tänker jag inte ge upp, jag tänker inte sluta fälla tårar när jag saknar allt för mycket och jag tänker inte sluta be. Tiden kommer att gå och när det är dags så kommer vi vara där igen, tillsammans och ha kul med léenden på våra läppar, precis så som det brukar vara.

You're not coming back soon and I got a reason to cry..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0