IF YOU LOVE SOMETHING, SET IT FREE AND IF IT COMES BACK TO YOU IT'S YOURS. BUT IF IT DOESN'T, IT NEVER WAS..



UNDERBAR DAG! I'm in lololololove like never before :) And it's going great!

Ni vet när man kollar på klockan och den är typ 11:11 eller 22:22 typ så får man ju önska sig något? Varje dag i flera veckor nu har jag lyckats kasta ett öga på klockan exakt 22:22 varje kväll utan att "förbereda mej" och tajma in det före, det kan vara på bussen, på rummet, i köket, på stan, det sker iaf varje dag. Jag ser det som något slags tecken och varje dag önskar jag mig samma sak. Jag tror min önskan är på väg att slå in.

Kommentarer
Postat av: maja

läste ditt inlägg ang plusgymnasiet.

har en liten fråga.



innan du började där

kunde du mycket om smink,hår hur man sminkar osv eller lärde du dig allt där?

alltså, måste man vara väldigt kunnig om sånt där för att söka dit?



bra blogg förövrigt!:)

2010-10-20 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0