MY WEEKEND AND MONDAY

Ojoj här var det dålig uppdatering!
Helgen har varit bra, jag har umgåtts med bra vänner och druckit fredag - lördag. Rolig helg med nya bra bekantskaper!
Idag var jag i skolan, satt kvar och pluggade i fem timmar efter att jag slutat. Sen hade jag möte på öppenvården. Efter det tog jag bussen hem. Idga har jag tvättat och pluggat en del, läst brev som gjort mig riktigt glad och svarat. Nu är det dags för sängen. Imorgon är det skola i 8 timmar, sen ska jag plugga med tjejerna på stan och på håltimmen ska jag lämna up på öppenvården och hinna hem och tvätta! Sen drar jag hem till några vänner och firar Mr X (om ni kommer ihåg han?) som fyller 19!

Vi hörs imorgon förhoppningsvis! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0