SICKNESS

Jag har inte så mycket ork till att blogga då jag har varit sjuk sen natten till fredag. Förkylning och hosta vilket resulterar i s.k. förkylningsastma = drygt. Så just nu går jag på en kur bestående av Bromhexidin (hostmedicin), Bricanyl och Pulmicort (astmamedicin) och någon arabisk eucalyptus/mentholgrej som man andas in genom näsan som funkar tusen gånger bättre än vanlig nässpray. Det visar sig iaf hur mycket jag orkar blogga nu dom närmaste dagarna.
Mamma ska sjukanmäla mig för hela veckan men förhoppningsvis så kan jag gå till skolan mot slutet av veckan, imorn ska jag dit i fyra timmar på eftermiddagen för att göra prov i klassisk manikyr. Efter det ska jag lämna UP och sen till Ica för att köpa en del mat. Om jag orkar så ska jag plugga sen när jag kommer hem.
Hoppas ni alla har haft en bra helg och hoppas ni får en bra vecka!


Det här är allt ni får av mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0