SOME COLOURFULL NEWS

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iaf!
Efter skolan tog jag, Johanna och Ardita bussen till stan för att plugga. Vi kilade först in på Naturkompaniet och provade Fjällrävenjackor, inget som faller mig i smaken faktiskt. Sen satte vi oss på Espresso House med en varsin mochalatte i några timmar där vi pluggade och började på en power point till en redovisning som vi ska ha i svenska imorn om modernism. Sen tog vi en liten runda på stan och när vi gick förbi Cubus såg vi att dom sålde kosmetika för 10:-/st, vi rusade in!! För mig blev det 5 st eyeliners i olika färger och en turkos mascara. Sen tog jag bussen hem!

Allt detta för endast 60:- alltså, värt!


Silvrig eyeliner från Maybelline New York, färgen heter Gray Silver Dazzle
Guldig eyeliner från Viva la Diva, färgen heter 8 Gold
Lila eyeliner från Viva la Diva, färgen heter 12 Purple rain
Blå eyeliner från Maybelline New York Khôl Express, färgen heter Metallic blue
Midnattsblå eyeliner från Viva la Diva, färgen heter 5 Blue lagoon
Turkos mascara från Viva la Diva, färgen heter 4 Green(konstigt) mascara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0