SOME NOSTALGY FOR MY FEAR OF AGING

Jag var nyss nere i Parkhallen (Ica) och handlade en hel del, men nu klarar jag mig nog ett tag igen! Fick lite åldersnoja när jag skrev matlistan, lite konstigt kanske men ja, jag börjar bli lite rädd för att växa upp och bli tråkigt vuxen. Vid 21 års ålder finns det ju ingenting kvar att växa upp till om ni förstår mig. Köra bil, gå på krogen, handla på bloaget, gå på krogen i USA osv, man får göra allt! Och jag har bara fyra år kvar dit, panik! Jag ska ta vara på dom här fyra åren som aldrig förr, det kan jag lova er! Och när jag väl blir vuxen så ska jag aldrig, ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG bli en såndär tråkig vuxen-vuxen.
Nu sitter jag iaf och äter varm jordgubbskräm och är nostalgisk, kanske pga min åldernoja? Men ja, jag kommer ihåg mina yngre dagar när jag äter jordgubbskräm, kanske kan vara bra ibland det också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0