THEY'VE GOT HIM, FINALLY!

Stunden vi alla (speciellt tjejer) i Örebro har väntat på är kommen!
Polisen har gripit en person misstänkt på sannolika skäl för flera överfall mot kvinnor, dvs våldtäkter och våldtäktsförsök. Jag har kännt mig vädigt osäker och har varit väldigt försiktig när jag har gått ute på gatorna här i Örebro när det är mörkt. Förra året bodde jag i Markbacken där ett antal våldtäkter och försök ägde rum när jag bodde där, nu bor jag i Adolfsberg och känner mig mer trygg, trots en längre bit att gå till bussen. Om jag kommer känna mig helt säker nu? -Nej, men verkligen mycket säkrare! Hur underbart är inte detta?!


En del av en artikel ur Aftonbladet, hela artikeln hittar ni genom att klicka på bilden.


En artikel ur NA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0