TODAY I'M LIKE THE HOUSEWIFE IN YOUR DREAMS

Jag har faktiskt hunnit med himla mycket idag! Plugga till provet ska jag göra senare, baka bröd kunde jag tydligen inte då jag inte har någon jäst hemma så den punkten har jag tagit bort, den där vännen svara inte (såklart) men han ska jag försöka ringa senare. Jag återkommer senare ikväll så får vi se om jag har hunnit med allt!

  • Äta lunch
  • Ringa Elle
  • Skriva om CV/personligt brev
  • Maila Jenny på Elle
  • Duscha
  • Skriva min del i ett SV grupparbete (litteratur under modernismen)
  • Plugga till provet om huden tills imorn
  • Tvätta
  • Äta middag
  • Ringa en vän ang. en rättegång
  • Hänga in kläder i garderoben

Love this pic!

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0