241010

Hejsan hoppsan!
Min lördag var toppen med fint sällskap, underbar middag och världens godaste bål. Vi blev alla lite snobbiga och det slutade med att vi stod utomhus och rökte cigarr. Hur töntigt? Jag vet inte ens hur man munblossar längre, dom försökte lära mig men jag fattade inte. Och i och med det så fick jag en liten flashback på mina första cigaretter i hela mitt liv, munbloss så det hette duga ojoj vad alla mobbade mig för det. På tal om rökning, jag måste sluta. Usch jag vill inte förstöra mig mer. Jag tror bara att jag hädan efter ska röka när jag verkligen måste och när jag festar, eller jag kan ju försöka iaf, tänk vad mycket pengar jag kommer spara! Kvällen slutade ju lite underligt (och irriterande) för min del. Men vafan, bagateller..

Jag har så mycket jag måste göra idag och nu framöver! Helt sjukt!
  • Plugga matte och försöka lära mig matte b, två månader för sent att komma på det nu kanske?
  • Plugga till ett prov om hudvårdsmedels innehåll och användningsområde.
  • Plugga till ett teoteriskt prov om naglar och lite anatomi.
  • Göra klart en uppsats tillsammans med Ardita.
  • Klippa mina tånaglar som har gått och blivit tre meter långa! (Men jag vill inte för jag är så stolt att jag har slutat riva av dom!)
  • Blogga mer!!
  • Posta ett brev
  • Handla mat
  • Fylla på mitt busskort
  • Städa mitt rum (dammsuga, dammtorka)
  • Tvätta BH:ar.
  • Hänga in fem ton kläder i den redan överfulla garderoben.
  • Gå och skaffa mig en pojkvän att ha filmkvällar och äta godis med. Såntdär alltmänt kär-mys ni vet? Jag saknar det för mycket..
  • Gå till ungdomsmottagningen med några vänner.
  • Ta kontakt med en advokat inför den kommande rättegången.
Jag hade verkligen inte tänk att visa er detta helvete. Men se och lid med mig. Det är trångt i garderoben, tror jag måste skicka ut några av killarna som jag har där inne....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0