WELCOME NOVEMBER

Tjenare! Ny månad nu, hoppas den blir bra!
Imorse åkte jag och mamsen till mormor och morfar och lunchade, morbror och lillkusin var även där. Kul att få träffa mina kära igen. Vi hamnar alltid i så konstiga diskussioner och vi kan aldrig komma överens, haha så typiskt oss. Jag diskade åt mormor också när morfar stacka iväg och vilade middag. Han har opererats nyligen, han har fått en pace-maker så att han ska vara piggare och jag hoppas verkligen att den funkar bra! Jag vill ha morfar kvar länge, många fler mysiga skogspromenader längtar jag efter.
Sen kilade jag ner till Mange där vi bara har chillat resten av dagen och kikat på videon till Shakiras Loca hundra gånger, Mange är tydligen också kär i låten, score! Nu på kvällen såg vi The Social Network, ni vet Facebook-filmen? Den var rätt seg men ändå rätt kul att se. Nu är jag hemma och ska snart sova, imorgon blir det Kupolen med mamma och förhoppningsvis även lillebror, sen ska vi till Falun på Curb som är en street/hip hop affär som säljer riktigt shyssta kläder, dom har rea nu! Jag har dock annat i fokus, mycket som behövs nu. Imorn ska jag främst kika efter uggs, mössa, vantar, deodorant, kalender, ansiktsprodukter, BH och nya idrottskläder. Mycket som behövs, desto dyrare blir det. Men jag kan väl inte ro för att det verkar bli en svinkall vinter och att brösten växer? Haha!
Jaja, vi hörs imorgon, då ska jag visa er mina nya köp så får vi väl se om jag kommer hem med det jag verkligen behöver ;)

Mitt kära Kupolen i Borlänge, här har jag shoppat sen jag föddes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0