WENT OUT FOR A WALK

Nu på kvällen har jag varit ute och promenerat med en ny bekantskap -Lennie! Vi har snackat på msn och facebook ett bra tag nu och idag fick vi för oss att träffas för första gången och gå ut och promenera lite. Vi tog en sväng runt Markbacken där vi stötte på Jessicka, sen gick vi till Ekershallen (Ica) där jag hjälpte han att handla lite och sen gick vi hem till han och lämna de maten. Nu kommer det roliga; Lennie bor i det huset i exakt det rummet som jag var och kollade på innan jag flyttade hit nu efter sommarn, hur otroligt är inte det på en skala?! Jag var alltså dels och kikade på det här rummet som jag valde OCH det som han nu bor i. Läskig slump! Iaf, efter att vi hade varit och lämnat maten så drog vi till Karl Johan skolan och satt där och pratade ett tag innan min buss gick hem!
Blev en riktigt trevlig kväll iaf, Lennie är supersnäll!


Lennie är även grym på att rappa! Kipkigen, that's him!
HÄR kan ni även höra när han droppar en tung vers! (Länken är en fb-länk)

Mitt promenad-utseende haha;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0