WHICH ONE?

Nu är de så att jag ska äntligen ta mej i kragen och punga ut en del för en Canada Goose. Minnen från förra vintern i Dalarna när jag är ute och går i -40°C i endast en vanlig tröja, någon tunn jacka, mjukisbyxor, tunna strumpor och sneakers sitter i allt för väl. Såklart uppstår mitt vanliga problem, BESLUTSÅNGEST! Jag har uteslutit svart (för de har alla) och röd (för det är inte min färg)
Men nu behöver jag eran hjälp! Snälla rösta på den färg ni tycker bäst om på mig!
(Bilderna ser lite skumma ut haha, jag vet. Men jag är nybörjare i GIMP och självklart urusel.)

Navy blue, Olive green, Sand

Omröstningen Vilken färg blir det på gåsjackan? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!


Kommentarer
Postat av: Anastasia

grön passar till ditt hår och dina naturliga ögon:))

2010-10-03 @ 15:29:05
URL: http://improveme.se/houseofA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0