130910

Ojoj jag hinner knappt med bloggen längre känns det som! Men ni överlever ;)

Igår kom jag tillbaka till Örebro efter en helg i Dalarna! Vad gjorde jag där då? Jo jag var på Kupolen med Kristin och Sandra, knäppte några cider med dom bästa vännerna där hemma, firade min guddotter som fyllde tre och försökte lära mamma dutty wine (dancehall you know?) I korta drag alltså.
När jag kom hem till Örebro igen med tåget mötte jag upp en av dom polare som jag har haft längst här i Örebro och snackade med han ett tag! Sen drog jag hem och lämnade mina saker och sen hookade jag upp med han igen, så himla kul att få träffa hen efter tre långa månader, guld!

Skolan idag var awesome! Vi hade nagellektion i fyra timmar och idag fick vi göra en komplett manikyr (arm-/handmassage och grejer också) det var riktigt skönt och riktigt kul att lära sig! Jag jobbade ihop med Shewit :)
Sen gick jag till min stylistlärare Victoria och köpte en grej som alla vi som går stylist på skolan får köpa om vi vill, bl.a. våran lärobok Beautymaker och en till rolig sak. Den som gissar rätt på vad det är för sak får en länkning till sin blogg! (Om man går på skolan så är det fusk, så ni får inte vara med, haha!)
Efter skolan drog jag, Johanna, Ardita och Shewit upp på stan och tog en fika och pluggade till ett prov som vi har imorn, men jag känner mig riktigt säker och tror att det kommer gå bra!
Nu har jag precis hängt in kläder i garderoben och städat lite på mitt rum, valt kläder till imorn och gjort plattångslockar i håret som förhoppningsvis blir supersnygga när jag sover på dom!


Beautymaker! (och inga kommentarer om att jag är naken, tack!)


Den första som gissar rätt på var väskan innehåller får en länkning till sin blogg (om man inte går på min skola)! Vinnaren utses om två dagar, alltså på onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett penselset? :)

2010-09-14 @ 07:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0