150910

Ah men tjenare på er!
Idag har jag varit i skolan heeeela dagen! Först matte vilket gick superbra, bra teamwork där med Johanna! Suck, matte B är så himla svårt och dom flesta verkar tycka det, jag som i vanliga fall är mattegeni.. Sen hade jag engelska, hantverk och idrott! Efter plugget mötte jag upp Alin utanför skolan och hängde på han till Videobiljarden och kikade på när han spelade maskin, efter ett tag kom Hilmo också! Sen tog jag bussen från Järntorget hem, käkade några mackor och nu sitter jag här och försöker fundera ut vad jag ska hitta på, någon som har några förslag? :)




Kommentarer
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om det nya halsbandet som jag fyndade! :D

2010-09-16 @ 19:48:31
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0