150910

Efter skolan idag drog jag upp på stan med Johanna! Det blev ett litet köp på Bik Bok (lägger upp bild sen!) och lite mat på ICA. Sen vidare på möte med fältgruppen och idag blev jag introducerad för en öppenbehandling där jag även lämnade up! Sen tog jag bussen hem och lagade kycklingpytt, för gott! Sen pluggade jag engelska, jag skrev klart en uppgift då vi ska skriva en artikel om Susan Boyle. Sen fick jag ett ryck och dammsög och städade mitt rum. Jag har varit otroligt duktigt idag måste jag säga, känns skönt att hå fått så mycket gjort! Satt nyss nere i köket och drack ett glas Oboy och pratade men underbara familjen som jag bor hos, jag tycker om dom jättemycket!
Nu ska jag ta en varm och välbehövd dusch, mys. Bloggar mer sen!


Klicka på bilden ovan för att komma till Youtubeklippet med Susan Boyle om ni inte vet vem hon är. Kan även vara bra att se, man ska inte döma folk efter utseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0