170910

Hej! Hoppas att ni alla är ute och njuter av fredagen just nu!
Idag på eftermiddagen tog jag bussen ut till Glanshammar där jag umgicks med min vän Cissy och hennes hund Exo! Vi drog till något kalkbrott där Exo fick bada och sen till en gammal ruin som är en del kvar av ett gammalt slott från ca 500 år tillbaka, på medeltiden fanns det också tydligen någon slags byggnad på precis den platsen, ascoolt! Jag älskar historiska saker och platser! Vi gick ner i ruinerna (som ligger under jord), det var skitläskigt! Sen såg jag en madrass och sa till Cissy på skoj att det kanske finns någon gammal läskig uteliggare där inne och då sa hon att den inte låg där för tre dagar sen när hon var där sist, det slutade alltså med panik och vi rusade ut där ifrån. Sen drog vi hem till henne och satt och pratade jättemycket om bl.a. våldtäktsmän, killar, könssjukdomar och gamla saker som vi har upplevt. Efter det kilade vi iväg till Ica och handlade lite och sen gick vi till bussen och satt och pratade i ytterligare en halvtimme innan bussen kom.
Nu är jag hemma igen efter att ha behövt vänta på bussen i en halvtimme på Våghustorget, usch jag höll på att frysa ihjäl. Jag är väldigt glad för jag har för ett tag sen pratat i telefon med en väldigt nära polare som är tillbaka i stan och vi har inte setts sen 10:de Mars i år och under våren umgicks vi varje dag så jag har verkligen saknat honom! Men imorn ska vi umgås, kanske dricka lite :) Kommer bli awesome!

Imorn drar jag till Stockholm och firar min moster som har fyllt 50! Ska bli kul att få träffa henne :) Så antagligen kommer jag inte hinna blogga alls imorn så vi hörs på söndag!


Jag i Februari i år.


Kommentarer
Postat av: shoo

diggar ögonfärgen på denna bil BIG time:D

2010-09-21 @ 20:49:39
Postat av: Felicia

men jag orkade inte fixa den (a)

2010-09-21 @ 20:54:10
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0