ANSWER

Fick några frågor från min (ja, man kan nog kalla det barndomsvän) Lisa angångende min svinrygg, ni hittar inlägget HÄR.



Svar: Tack! :D Man behöver inte så superlångt hår faktiskt, dock kan det vara svårt att få allt på plats om man har för kort hår. De enda produkter jag har använt är hårspray som en finish för att få alla småhår att ligga bra. Hemligheten bakom en svinrygg är mycket tupering. Luggen har jag korsat och lagt in i svinryggen från andra hållet, dock ska man inte göra så om man ska göra en riktig klassisk svinrygg, men jag tycker att det blev snyggare så.
Jag har prov i svinryggen idag så jag kan försöka filma medans jag gör den så kanske du och andra kan förstå lättare hur man går till väga steg för steg! Jag gjorde en svinrygg veckan efter där jag gjorde allt som man ska, lade luggen rätt och så, du hittar inlägget HÄR. Kram på dig, saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK så mycket! Nu ska jag göra några försök :d Hare!

2010-09-21 @ 17:33:47
URL: http://lisanyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0