BUSY BIRTHDAY

Ojoj, imorn är schemat fullproppat och det är av två anledningar, dels skolan och dels att jag fyller år.
Så såhär ser mitt schema ut för imorgon;

  • Skolan (som vanligt)
  • Solariet på håltimmen
  • Skolan (prov)
  • Ta en sväng förbi gymnasiemässan och fixa lite naglar, kanske bara göra en manikyr. Kom dit och säg hej och kika vettja! Det är på Conventum och jag kommer vara där på eftermiddagen i ett par timmar.
  • Hem och fira med familjen och de andra som jag bor hos/med.
  • Köpa tårta och fira med vänner!
Jag har inte en sekund över imorn! Men kul ska det bli, jag älskar att fylla år!
Jag är hemma i Örebro igen förresten :)



Kommentarer
Postat av: Stefan Norrköping

Snygg blogg!

Snygg tjej som jag satt jämter på tåget med ^^

2010-09-27 @ 23:47:34
URL: http://www.youtube.com/nkpgbmx
Postat av: Anonym

hahahahaahahah han är så skön!

2010-09-27 @ 23:54:26
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0