CHANGES / CURIOSITY

Snart kommer det ske en helt del förändringar gällande designen i bloggen då det kommer ske en ganska stor förändring gällande mitt utseende! Spännande va?
Mina koder har dessutom krånglat väldigt mycket. Om man går in på bloggen via Bloglovin', Bilddagboken eller Facebook så ser allt helt konstigt ut. Jag har faktiskt ärligt talat inte orkat byr mig om det då jag när jag väl fixar och donar med designen oftast sitter uppe hela natten och gör det. Men snart ska jag i alla fall ta tag i det!


En annan sak som faktiskt vore riktigt kul att veta vore vilka ni är som läser min blogg! Jag har inte många läsare, det är inte ens tresiffrigt än faktiskt, men ni är ett hyfsat antal i alla fall.

Så snälla läsare; Kan ni inte skriva en lite kommentar här under, för jag är så nyfiken på er!
  • Hur ofta ni läser min blogg (t.ex. om ni följer den via Bloglovin', kikar in ibland eller varje dag)
  • Vad ni heter (räcker med förnamn såklart)
  • Hur gamla ni är
  • Vart ni bor
For you readers from another country: I'm so curious about you. Please write a comment and tell me where you come from, your name (first name is ok), how old you are and how often you read my blog! It would make me so happy!




Kommentarer
Postat av: emma und anton

emma : varje dag:D

anton : kikar ibland :D

2010-09-05 @ 17:57:49
URL: http://emmakeller.blogg.se/
Postat av: Erika

Erika karlsson stylist 09a ;) i read it every day ;)

2010-09-05 @ 19:41:58
URL: http://xbadluck.blogg.se/
Postat av: bea

Bor i borlänge. Kollar in din blogg nästan varje dag. annars så fort jag har lite tid över vid datorn och så ;) Den är grymt bra!

2010-09-08 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0