ENDED UP ON THE WEST

Hej på er! Min uppdatering blir sämre, med andra ord mer att göra i skolan och på fritiden.
Efter skolan idag skulle jag dra upp på stan med Louise, Johanna och Emma men Louise och Johanna ångrade sig halvvägs och drog hem så jag drog upp til donken med Emma där vi mötte upp hennes b-friend Anton. Blev en kaffe och sen blev dom tvugna att rusa iväg till bussen, jag rusar med lite halvt och kommer halvvägs på att jag ska ringa Jessicka och höra vad hon har för sig. Det slutar iaf med att jag hamnar i mitt kära Markbacken (emotional moment att kliva av vid min vanliga kära hållplats) med Jessicka och Gina där vi har varit hela dagen. Ojoj vi har pratar för mycket! Men alltid kul med lite välbehövligt tjejsnack :) Mot kvällen kom även Amin och Frank och joinade oss! För kul att träffa dom efter en lång sommar. Sen drog tjejorna hem och killarna följde med mig till bussen.
Vid resecentrum får jag för mig att ta Kumlabussen hem (landortstrafik you know) och såklart så blir det min värsta bussresa hittills i Örebro. Först och främst så luktar det groteskt mycket kiss på bussen, för det andra så är jag fett rädd att jag ska missa min hållplats, sen hör jag i högtalaren busschauffören som säger "Om ni inte har märkt det så har jag åkt fel så jag måste vända och åka tillbaka hahahah...." KUL. Nej. Allt slutade bra iaf och nu sitter jag hemma i min säng och väntar på att min rumsgranne ska bli klar i badrummet så jag kan gå och göra mig i ordning för natten!
Så har min dag varit, riktigt bra ändå faktiskt :)


Mitt hår ser så olika ut i olika ljus!

Vi hörs imorn hörrni, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0