HAIR PRODUCTS

NU äntligen ska ni få veta vad jag köpte och fick på hårmässan!
Vi fick ju en del goodiebags och små prover och vi passade på att roffa åt oss så mycket som möjligt, haha!


NAK bjöd på en goodiebag fullproppad med olika produkter, and we liked it a lot!

Från Heatbeat serien fick vi;
-Skyddande och mjukgörande leave-in balsam (50 ml)
-Skyddande styling elixir (50 ml)
-Shampo och balsam som skyddar mot värmestyling (plattänger, hårfönar osv.) (100 ml)
-Skyddande hårprimer som man använder innan man t.ex. plattar håret (100 ml)



Från Aqua serien fick vi; (alla 25 ml)
-body.n.shine som är en stylingprodukt som ger volym och glans.
-repl.ends som är en vårdande produkt som man använder från mellanlängderna och ut i topparna som stärker och skyddar.
-fibre.up som är en strukturcreme med låg glans.
-options som är en stylingprodukt med en hållbarhet på ungefär medium som även innehåller värmeskydd.
-amped up som är en stark styling gelé som "tar kontroll över håret"
.


Från Scruples White Tea Luxury Collection fick vi ett shampo (60 ml), ett balsam och ett serum (båda 37 ml)


I någon monter fick vi en olja från Marocko som mjukgör, ger glans och skyddar.

Det blev ju lite shopping också såklart!

En saltspray från Maria Nila för 25:- (dom sålde två för 50:- så jag och Anastasia delade på det.) Den här saltsprayen kom etta i VR:s test!


En UNDERBAR hårspray (fast jag köpte två st!) från Gocciani (märket är HAIR Manya) som doftar smultron, jag var fast och kunde inte gå där ifrån utan att slå till på ett par! 60:-/st och jag har inte betalat än för fakturan kommer hem till pappa mohaha!

Jag slog till stort på produkter från Kevin Murphy också, men dom förtjänar verkligen ett eget inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0