HAIR

Nästa vecka glider jag iväg till frisören! Men jag tycker om att vara lite hemlig så jag berättar inte när ;) och hur jag ska göra får ni själva lista ut (om ni inte redan vet).

Förra gången (i våras) klippte och färgade jag ungefär som Tabby, och hon har verkligen jättefint hår men nej, jag har mognat lite under sommarn känns det som.
Min inspiration för den här gången är Angelica Blick, en av Sveriges kanske finaste personer!

_____________________________________________________
Nu har jag beställt bruna linser också!
Jag valde mellan dessa två;

(klicka på bilden!)

Och på Facebook var det väldigt delade meningar om vilka jag skulle ha.
Det såg ut såhär:
(återigen; klicka på bilderna!)

Det blev iaf dom börkbruna efter många om och men!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0