I HATE SJ

Just nu hatar jag allt som heter SJ, Intercity, konduktörer och liknande!
Jag har precis stött på stenåldern, -dom tar inte kort på tåget!! Hur sjukt? Så jag blev tvungen att gå av i Arboga fast jag skulle till Enköping och familjen är redan där och väntar och nästa tåg går om 40 min. Och jag som aldrig har varit i Arboga fick gå ner på stan själv och leta på en bankomat och ta ut pengar.
Jag var nyss in på en kiosk här på station och köpte tre Mars och två Dubbeldaim för 28 spänn! Riktigt kap enligt mig. Fast hon bakom kassan försökte lura av mej pengar, hah då var du på fel person! När jag skulle gå ut höll jag på at halka på golvet också, inte riktigt min dag idag...
Tur att det finns internet här iaf!


Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0