KEVIN MURPHY

Jag är kär. I extas. I chock.
Det här märket ligger mig varmt om hjärtat och det kommer gå hand i hand med mitt hår resten av mitt liv, utan någon som helst tvekan. Detta har alltså skett med mig på två dagar, efter en tvätt och en stylingrunda. Men jag ÄR kär. Jag trodde inte att det kunde finnas ett så bra märke som Kevin Murphy, men det gör det. Miljövänligt, utan konserveringsmedel, produkterna är även vårdande för händera, produkterna är riktigt dryga så dom räcker riktigt länge, luktar gudomligt, är bra PÅ RIKTIGT, men ack svindyrt. Jag hade ju turen att vara på en mässa när jag fann min kärlek. Så allt detta fick jag för 400:- fast det egentligen kostar kanske 2000:-, 3000:-? Men hörrni, det är värt det, det är värt varenda krona.


Ja jag behöver väl kanske inte säga så mycket om kitet för en bild säger ju mer än tusen ord right?
På hemsidan finns det en film där Kevin visar hur man gör frisyren på kartongen med dessa produkter, jag gjorde det igår, lyckades inte riktigt men resultatet blev superbra ändå!
Den enda produkten man använder heter HAIR.RESORT och är en saltvattensprodukt i crèmeform som ger en glansig beachlook med lagom strävhet, tar fram lockar och volym och skapar en rufsig look.
Det här kitet är
så jag! Inte nog med att tre av fyra försäljare står och säger "omg omg, det här kitet är som gjort för dig", utan jag drogs verkligen till det. Mässpris: 100:- !!!!!



Vad kan det finnas i den här pizzakartongen då?


NATURAL BORN STYLERS, KIT#3 Mässpris: 300:- !!!!!
-HYDRATE-ME.WASH (250 ml) Ett återfuktande shampo som låser in fukt i håret och därmed ger maximal återfuktning och en silkeslen känsla.
-HYDRATE-ME.RINSE (250 ml) Ett återfuktande balsam som återfuktar utan att tynga ner håret. Det har en utredande effekt och ger håret glans.
-EARY.RIDER (110 g) En anti-frizzcrème som ger glansigt hår med en följsam look. Den tar fram lockar eller lugnar frizziga hår.
-ANGEL.WASH (40 ml) Ett färgbevarande shampo med antioxidanter som skyddar färgat hår, bygger upp torra och skadade hår, ger maximal volym och återfuktande effekt.
-MAXI.WASH (40 ml) Ett djuprengörande schampo som rengör håret på djupet utan att ta bort färg, det tar bort alla gamla produktrester och rengör och återskapar balansen på stressad hårbotten.
-BORN.AGAIN (40 ml) En balsamkur som återuppbygger torterat och behandlat hår. Det innehåller sheasmör, omega 3 och omega 6.
-PROTECTION.WASH (40 ml) Ett shampo som är färgbevarande, värmeskyddande (skyddar upp till 220°C), hårstärkande och fuktgivande. Det innehåller aminosyror som bevarar hårfärg och skyddar mot UV-ljus.
-ANTI.GRAVITY (40 ml) En volymgivande lotion som ger mycket bra volym. Det är hårtjockande utan att det känns som att man har en produkt i håret, den ger även lite lätt strävhet.
-HAIR.RESORT (40 ml) Läs om produkten under den första bilden i inlägget.
-MOTION.LOTION (40 ml) En lockförstärkande lotion som ger perfekta lockar med bra stuns, form och glans. Den binder ihop lockarna så att de blir mjuka och lena.
-SESSION.SPRAY (45 ml) En hård spray med UV-skydd som är fuktavvisande och ger mycket glans. Den håller frisyren på plats hela dagen, är lätt att borsta ur, lämnar inga vita rester och flagnar inte.


OBS! Jag har självklart inte hunnit prova alla produkter så jag har skrivit info om produkterna från en liten guide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0