MY BRACES ARE GOING OUT

Nu glider jag iväg till Falun för att ta ut min tandställning! Hur underbart?!
Sen ska jag till tandhygienisten här i Långshyttan (har jag nämnt att jag är hemma i Dalarna den här helgen?) för att checka läget och sen tillbaka till Falun igen för att sätta i någon ståltråd bakom tänderna så att dom håller sig på plats. När jag är klar med det tar jag tåget från Falun hem till Örebro igen!
Tandläkaren gnällde sist så mycket på min piercing, eller "pisring" som han kallade det så jag måste ta ut den idag, och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna få i den igen sen! Håll tummarna!


Jag gillar min piercing och min tandläkare får fingret om han gnäller mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0