NEW LOOK, SAME CONTENT.

Nu har jag fixat och donat med designen, har lite kvar att göra. Jag måste flytta upp min header som inte vill som jag vill och så vill jag göra något med menyn, sen är det bara att tuta och köra! Ny header har jag också gjort!
Vad tycker ni?

Jag är hemma i Dalarna förresten! Jag kom hit igår eftersom att min kusin/guddotter fyller 3 idag! Imorn glider jag iväg till Örebro igen. Uppdateringen har varit riktigt dålig, men det blir så när jag är här, har många att träffa och mycket att göra. En Weekdayfavorit kommer upp imorn, jag lovade ju er att lägga upp en varje dag, men det sket sig visst..



Nu måste jag sova, hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 21:47:23
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0