THE LAST SONG

Efter en skön dusch lade jag mig i sängen och såg på The Last Song. Jag hade goda förhoppningar eftersom att det är samma författare som till en av mina favoritfilmer (The Notebook / Dagboken) och mycket riktigt, filmen är helt underbar!
Den fick mig att inse hur värdefulla min familj och mina vänner är, att dom helt plötsligt en dag kan försvinna, eller få ett besked att dom är dödssjuka. Den fick mig att fälla en hel del tårar ja.
En annan sak som jag blir starkt påverkad av är dom fina förhållandena som jämt finns i såna här filmer! Att få stå på en strand och kyssa en kille eller varför inte ett lerkrig? Jag älskar scenen när i det här fallet Will kramar om hennes lillebror när han är jätteledsen, var finns dom killarna? Om ni hittar en så får ni gärna höra av er! Nej men allvar, jag känner att jag vill hitta rätt nu. Jag saknar att ha någon att säga "jag älskar dig" till..

Ser ni inte filmen så missar ni något! SÅ SE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0