TIME TO VOTE

Ja inte för mig alltså, om fyra år ska jag rösta! Men kom ihåg att rösta ni som får, varje röst gör skillnad!
Jag är mest för Miljöpartiet, jag har inte läst så mycket men på många punkter så håller jag med.
Jag såg på Lindas blogg (som är asbra) att hon hade gått in på Valkompass och röstat så jag gjorde detsamma, och det visade sig att jag faktiskt borde rösta på Miljöpartiet om jag skulle rösta, känns bra. Om ni är osäkra så klicka på länken och ta reda på hur ni borde rösta!




Kommentarer
Postat av: M

fast det är ju inte ett test att gå efter totalt eftersom de inte tar upp alla viktiga frågor, och svaren på frågorna är inte relativa. Dessutom om man ska svara på frågorna ska man veta vad dem handlar om och kunna se på dem från en objektiv synvinkel.



Men helt kul att göra dem ändå :)

2010-09-02 @ 12:51:40
Postat av: Nea

Själv har jag blivit vänsterpartist i alla test som jag har gjort :)

2010-09-03 @ 21:40:30
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0