TRADE SHOW

Dagarna går alldeles för fort och om jag inte har helt fel så har jag redan gått i skolan i fem veckor sen sommarlovet, insane! Vad händer då? Inte allt för mycket, jag tar dagarna som dom kommer.

Imorgon åker jag tillsammans med stylistklasserna till Skövde för att gå på Sveriges största frisörmässa; Hår 2010 -Skövde! Kommer nog bli dökul! Det känns så värt att få åka dit och hämta information och kunskap av riktigt stora människor inom frisörbranchen, jag kan nog tippa på att Bobby och Björn Axén-killarna kommer vara där, vore kul att få träffa dom. Eftersom att det är på en lördag så är det alltså frivilligt om vi vill följa med, men jag tvekar inte med tanke på att en biljett annars kostar 750:- Många av stylisterna från skolan är också på Marieberg och agerar assistent åt Carolina Gynning och Michaela de la Cour som är där under helgen. Hoppas det går bra för er tjejer! Jag är inte ett dugg avundsjuk!

Hittade lite på Plaza Kvinna om mässan;


Jag kanske slänger in något mer inlägg idag men annars hörs vi imorn på kvällen! När vi är tillbaka i Örebro imorn så blir det att snabbt åka hem och hämta packning och sen åka ner till resecentrum igen för att ta tåget hem till Dalarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0