TWO DAYS IN ONE STORY

Tja!
Idag har jag varit hemma hos Emma i Lindesberg, jag följde med henne direkt efter skolan. Vi pluggade, käkade och sen tog vi moppen till Lidl och köpte godis och Cola och satte oss på en brygga nere vid skön och bara umgicks! Att få spendera qualitytime med min själsfrände Emma är en av dom bästa saker jag vet! Jag tog bussen hem till Örebro på kvällen och på Järntorget i väntan på bussen hem till Adolfsberg träffade jag på Ali, kul! :)
Dagen i skolan var bra, jag råkade försova mej från matten imorse men det tar jag igen, hantverken var superkul då jag fick sminka Shewit -en kall och en varm make up, som hon gjorde på mig förra veckan om ni kommer ihåg?

Igår då.
Jag och Emma satt och väntade på bussen till Lindesberg när vi fick för oss att vi skulle dra till Markbacken. Så vi drog dit och mötte upp Gina och satt och snackade och umgicks lite, sen kom även Hilmo, Ares och (namn?)! Efter ett tag kom Jessicka och hennes söta labradorvalp Dolly! Vi satt och chilla på en bänk i någon timme och sen gick jag och Jessicka med Emma halvvägs till resecentrum. Sen gick vi tillbaka, lämnande Dolly och drog till pizzerian i Markbacken (Shalom, dom gör för god pizza jag svär!) och käkade kycklingpizza. Sen umgicks vi ett tag till och sen tog jag bussen hem!


Jag och Emma tog massa roliga och fina bilder på bryggan! (Klicka på bilden för att komma till facebook-albumet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0