WEEKDAY


Jag har varit inne på Weekdays hemsida dom senaste dagarna och bara drömt. Hur snygga kläder och accessoarer har dom inte?!
SÅ jag tänkte att ni säkert tröttnar ur på mina facelook, dagens och "vad jag har gjort idag"-inlägg så nu ska jag försöka att varje dag lägga upp en favorit från Weekday! Dom inläggen kommer hamna under kategorin "INSPO 2010" och alla kommer heta "WEEKDAY". Jag lade även upp ett inlägg för två dagar sen om det här snygga armbandet som Elin bar på Guldknappen 2010!

Idag börjar jag med det här suersnygga halsbandet som ska föreställa ett skott (tror jag?) från Cheap Monday för endast 100kr! Ni hittar det i kategorin "Accessories" på Weekdays hemsida! Jag är kär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0