WEEKEND

Hej på er, hoppas eran helg har varit bra och kommer forsätta så!
Min helg har varit kanoners! Igår blev jag upphämtad av killarna och sen drog vi hem till dom där det blev vin, öl, film och bra musik. Jag älskar att umgås med mina boys :) Blev även att sova kvar där!
Idag har vi sovit länge, jag har kollat på när dom har huggit ved och så har jag i stort sett hela dagen lekt med en av killarnas systerdotter, en två år gammal jättesöt tjej! Vi har byggt hjärtan av snöre, dansat lite och hoppat en massa i morbrors säng :D Jag som alltid har varit helt emot att skaffa barn kan ju säga att jag börjar ändra mig, eller nej, efter att ha varit med den lilla prinsessan hela dagen så vet jag nu att jag ska ha barn!
Jag fick precis skjuts hem och nu ska jag snart sova hade jag tänkt, min kropp är helt slutkörd ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0