WHY NOT?

Fick en söt kommentar här om dagen som löd såhär:



Svar: Tack får jag väl börja att säga med, va gullig du är! Jag själv tycker inte att jag är bra på att videoblogga, men så tycker nog dom flesta verkar det som. Jaa, jag vet inte riktigt själv faktiskt varför jag inte videobloggar längre. Jag har helt enkelt kommit av mig. Jag bor ju nu för tiden inneboende hos en familj här i Örebro och det skulle kännas lite smålustigt om dom hörde mej på rummet sitta och prata med mig själv, dom kanske skulle tro att jag är schitzofren eller någonting. Men jag lovar, jag ska försöka videoblogga inom en snar framtid! Kram!

Stort tack till er som kommenterat om linserna också, jag blev så glad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0