I'LL BE BACK GUYS!

THE BLOGG CALLED "LIFE OF FELICIA" IS KINDA DEAD ATM.
RESPAWNING.....

Återuppstår när jag känner fört. FÖRLÅT till alla er som har kommenterat och skrivit massa frågor o grejer, jag ska ta tag i det när jag har tid, håll ut bara!
Skolan dödar mig just nu, imorn ska jag t.ex. skriva NP i fem timmar, insane!

Som sagt, i'll be back :)
(Och tack till Emma som påminde mig om att jag har en blogg, You deserve a kiss or two!!)


Såhär ser jag ut nu för tiden, om ni ville veta ;)


Kommentarer
Postat av: emmakeller

WE MISS YA

2011-04-14 @ 20:41:14
URL: http://emmakeller.blogg.se/
Postat av: sofia söderberg

hej! :D

Jag ser att du går på plusgymnasiet. Så nu är det så att vi ska ju söka till gymnasiet nu och jag var förut inne på att gå samhälle, men nu när jag fick höra att plusgymnasiet skulle öppna här i Sundsvall så Blev jag väldigt intresserad av deras Stylist-linje. Jag ahr avrit på en sådan informationskväll och jag tvekar inte på att det är en bra skola osv.. min enda tvekan är att det är en ny skola.. Jag sökte lite på google och din blogg ploppade upp och jag hittade då ett inlägg där du hade svarat på en läsarfråga om plusgymnasiet. Läste också att du började på skolan då den startade, om jag fattade rätt? så min fråga till dig är, hur tyckte du att det var att gå i en skola som var nyöppnad? Vad finns det för nackdelar och fördelar? Det är så många som säger att man inte ska börja i en nystartad skola för "man vet aldrig hur det går" och "den brukar vara sämst i början", vad tycker du!?

Tycker du fortfarande att det är en lika bra skola som du skrev i svaret till läsarfrågan?



jag hoppas du svarar på mina frågor för jag känner mig desperat efter hjälp nu när jag bara har en vecka kvar på mig att söka om..



tack i förhand

Kram Sofia

2011-05-05 @ 16:25:21
URL: http://sofiasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0