X-MAS WISHLIST #8

Som ni kanske har märkt så funkar det inte så bra med att lägga upp en önskning för varje dag fram till jul, jag har helt enkelt inte tid varje dag. Jag kämpar för att komma ikapp och jag kommer på fler och fler saker varje dag!

Önskning nummer 8 hittade jag på min fina klasskompis Alvas blogg och det är ögonbrynsknivar från Depend. Dom verkar supersmidiga och att dom kommer i ett trepack gör ju det hela ännu roligare. En i badrummet, en i väskan och en som man kan supa bort, kanoners ju!


Bloggen känns lite tråkig nu också när det i stort sett bara är önskningar hela tiden.. efter jul har jag förhoppningsvis en bra kamera så då kommer bloggen igång igen! Hoppas ni ser fram emot det lika mycket som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0