ROMME ALPIN

Igår var jag i Romme på friluftsdag med skolan. Jag, Louise och Johanna åkte snowboard och det var verkligen hur kul som helst, jag älskar't! Vi åkte sittlift så högt upp man kunde komma och jag satt mest o skrek för att de va så läskigt, sen när vi skulle hoppa av liften så lyckas vi alla tre ramla samtidigt, klockrent! Först i början gick det inte bra alls, vi satt väl mest på rumpan.. Men efter att tag artade det sig och om jag får säga det själv så var jag ganska duktig med tanke på att det var första gången i mitt liv som jag ens var uppe i en slalombacke vintertid. Vi tog oss ner på 2,5 timme ungefär (HAHA) och hann alltså bara med ett åk under hela dagen, medans andra i klassen gjorde minst 5 åk.. Men det spelar ingen roll för jag hade grymt kul! Förhoppningsvis drar jag till Romme igen i veckan med gudfar och kör en heldag i backen, awesooome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0