WEEKEND

Hejsan hörrni!
Idag ligger jag hemma och är sjuk, tyvär. Känns riktigt tråkigt med tanke på att det är på måndagar jag har fyra timmars nagellektion.. Jag mår bättre nu iaf så det blir troligen plugget imorn!

Jag har haft en bra helg som jag har spenderat med goda vänner. I fredags var världensbästa Emma här och umgicks med mig och några vänner, i lördags drack jag i ett cykelrym med tre killar (haha sämsta någonsin!)
Men igår var bäst, då var jag på Softish i Kulturhuset med Louise där det var olika workshops t.ex; dancehall, breaking, writing (graffiti), info om hip hop och dess historia osv. När jag fyller 18 ska jag gå med i Zulu Nation tror jag, någon av er som vet vad det är? Jag åt livets köttfärssås också kan jag lova er! Idag ligger jag med världens träningsvärk och kan knappt gå ner för en trappa pga dancehallen. Efter det drog vi till Vivalla, Louisefis drog hem efter ett tag och jag blev bjuden på biljard så kvällen spenderades på Videobiljarden och sedan på Statoil med ett gäng grabbar!
Bilder från biljarden kan ni se HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0