120111

Hej!
Idag efter en skoldag bestående av endast två timmar så drog jag och Johanna till stadsbiblioteket och lånade böcker till en svenskauppgift. Emma kunde tyvärr inte hjälpa mej att flytta ur sopsäckarna där alla min ägodelar efter Adolfsberg låg idag men Johanna som är en annan av mina änglar följde med mig hem och hjälpte mig istället, TACK GUMMAN! Tyvärr saknas jättemånga av mina saker så det problemet ska jag och mamma ta tag i imorn. Som tack för hjälpen idag bjöd jag Johanna på en buffé på Planeten när vi var klara :)
Nu har jag tagit en dusch och ska alldeles snart sova, hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: kimberly

sv: kommer ju finnas att köpa på nätet! :) bara att bänka sig framför datorn då de släpps och sen va snabb som fan på att beställa :)

2011-01-12 @ 21:53:49
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0