BLOG DROUGHT

Åh, bloggläget är jobbigt just nu. Jag är full av inspiration och det bara kliar i fingrarna av att klippa ihop små kollage, blogga om haute couture som det så vackert heter på franska, göra små videos och bara få skriva av mig. Men. jag. har. ingen. ork. Och jag antar på att det hela beror på att jag just nu inte har någonstans att bo i Örebro då jag valt att flytta ut från stället där jag bott nu. Jag älskade huset och var så nöjd jag bara kunde med vilken familj jag hade hamnat i men allt förändrades på en dag och jag har mått så dåligt över det den senaste tiden. Så jag tror att det är det som hindrar mig. MEN, vi får väl helt enkelt se vad som händer nu framöver, antagligen kommer väl lusten för bloggen, skolan, kaffe latte på stan, livet och allt övrig så småning om tillbaka.

Vad jag behöver just nu är att så många av mina vänner i Örebro som möjligt har en liten stund över till mig. Jag behöver få komma ut och leva det vanliga livet och lägga det sämsta år någonsin i mitt liv bakom mig. 2010 was soooo last year. GIRLS N' BOYS! My schedule is totally empty right now, book me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0