FLORENT

Hejsan!
Helgen spenderas hemma hos mamma i Dalarna, som jag har saknat henne!
Förra natten umgicks jag med Mange och Musse över ett par öl och en vattenpipa. Jag fick min julklapp från Mange, han har målat en jättefin bild till mig, jag ska visa er någon dag. Jag kom hem rätt tidigt imorse men släpade mig ändå upp redan halv två för en god lunch med mamma, hon hade gjort sin underbara tortellinigratäng! Efter maten tog vi en promenad runt Tyllingen (en av Långshyttans fyra sjöar och även den minsta) i det fina vädret, jag älskar när solen skiner på vintern! Resten av dagen har vi spenderat i soffan framför konståknings EM, damernas och herrarnas friprogram. Jag har nog hittat mig en ny favoritåkare när det gäller herrar nu när Pluschenko är avstängd, jag snackar om kvällens guldmedaljör och det unga stjärnskottet Florent Amodio från Frankrike! OCH dessutom är han helt klart den snyggaste konståkaren genom tiderna (tråkigt nog finns det inte gott om snygga konståkare, hehe).


Nu ska jag sova, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0