GUNSHOTS

Idag när jag var i Vivalla inträffade en rätt läskig grej en liten bit ifrån där jag var. Det var skottlossning och två män blev skjutna. Jag står inne i "araben" som en affär kallas och så kommer en av mina vänner och säger att det är en som har blivit skjuten. Jag och Louise som också var med följer med för att kolla för vi trodde honom inte. Men jovisst, i andra sidan av gallerian ligger en man på golvet med benet upp på en stol och blir omhändertagen av polisen och massa folk står i en stor ring runt honom. Först såg jag inget konstigt men när jag gick runt till andra sidan så ser jag ett stort äckligt sår på hans smalben, det såg nästan ut som att en del av hans ben försvunnit, riktigt äckligt. Dock vände jag på klacken och gick därifrån, jag tyckte det kändes så fel att stå och glo. Hoppas det blir bra med hans ben iaf!

Ni kan läsa artikeln på NA HÄR


Kommentarer
Postat av: mejjoow

shit.. jag kan inte ens se sånt på tv! fyfan asså , synd om mannen verkligen

2011-02-03 @ 19:32:18
URL: http://bbosnier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0