IN THE MIDDLE OF THE MONTH

Hejsan!
Igår var jag ledig hela dagen så på kvällen tog jag bussen till Vivalla där jag mötte upp ett gäng grabbar och fick skjuts till någon fest lång ute i ingenstans. Jag vet inte riktigt om jag kan kalla det för fest då vi bara var nio pers men det var riktigt trevligt iaf! Grattis Isabel! Sen på natten kom en av killarnas pappa och hämtade oss, för tidigt enligt mig. Men kvällen var inte ovärd och jag har träffat en del nya människor vilket jag verkligen tycker om att göra!
Idag har jag bara legat inne och degat hela dagen, snart bjuder min rumsgranne på middag och sen ska jag troligen till Vivalla och hitta på något :)

FÖRLÅT för att bloggen är så himla tråkig nu! Superbildbrist skulle man kunna kalla det. Jag ska verkligen försöka fixa en kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0