NEW HOUSING

Hejsan!
Nu är jag äntligen tillbaka i Örebro igen!
Mamma och pappa körde mig hit igår. Vi tog en liten runda på stan och åt på The Pizza Planet, eller "planeten" som man säger. Jag rea-shoppade (första gången i år!) på Monki och hittade fina saker. Visar er så fort jag kan, mitt rum är kaos just nu! Sen åket vi till Adolfsberg och hämtade alla mina saker och flyttade sedan in i det nya boendet som jag har och nu har jag bott här i en dag. Allt känns jättebra hittills och det är skönt att slippa alla de långa bussturerna till och från Adolfsberg.
Första dagen i skolan är avklarad också. En enkel engelskalektion på morgonen och sen fyra timmar nagellektion. Vi gjorde gelénaglar idag! Jag och Johanna satt kvar en extra timme i skolan och jobbade med engelskan och utvecklade det hela lite mer och tog det till en högre nivå, känns bra! Sen rörde vi oss vidare upp mot stan för att kika efter earcuffs och som en ren slump mötte vi våran Louise på resecentrum som också hakade på. Inga earcuffs hittade men däretom ett superskön vit bastisha för ynka 80:- på Monki! Efter en god baguette på La Baguette åkte vi alla hem.
Jag lever mitt i ett flyttkaos nu men som tur så kommer min ängel Emma på onsdag och hjälper mig med allt, känns så skönt att jag har henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0