SURPRISE!!

Igår fyllde min vän Mohammed 19 år så vi överraskade honom lite!
Han jobbar i "Araben" i Vivalla och var ledig igår så jag ringde han och sa att en hylla hade vältit i affären och att allt var kaos och att han måste komma och hjälpa till, "abooo jag kommer på en gång" fick jag till svar. Dum som han är så gick han ju på det ;) haha! Under tiden dukade jag och en av hans systrar upp ett bord med tårtor och cola och när han kom till affären började alla sjunga. Han blev riktigt överraskad kan jag säga! Men det var riktigt kul och han blev jätteglad :)
Sen gick vi vidare hem till honom och åt mer tårta, rökte vattenpipa och käkade pizza på natten och hade riktigt trevligt. Jag kom hem vid halv 5 på morgonen tror jag..
Idag ska vi bowla alltihopa (förutom Louise :c) och det tror jag kommer bli riktigt kul! Vi ska bowla sent på kvällen då det är partybowling med självlysande kulor och käglor. Och ett och annat kan ju hända i mörkret också ;)

Nu ska jag städa mitt rum, äta, duscha och fixa i ordning mig. Vi hörs guys!

En bild från September 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0