THE RESULT

För 20 dagar sedan frågade jag er om ni vill att jag riktar fokus mest mot mode/skönhet här i bloggen och mindre privatliv eller om jag ska ha det som nu och ni verkar helt klart tycka att bloggen är bra som den är nu!



Nu är jag tillbaka i Örebro förresten! Tidigare idag lunchade jag hemma hos mormor och morfar, så underbart att få träffa mina älskade gamlingar igen. Morbror och lillkusin var där också. Åh lilla Karin är en riktigt underbaring. Idag sa hon "du ser ut som e långt skaft" till lillebror och det utbröt världens asgarv runt matbordet. På tal om det så har min tre år yngre bror växt om mig nu, och han har gått och skaffat sig mörk röst, läskigt! Kommer sakna den lilla pojkrösten hemma..
Nu måste jag sova guys, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0