140311

Hejhej!
Fick mina naglar fixade av Johanna i skolan idag, fint va? Det är tippar som är svartmelerade, dom skiftar alltså färg. Precis som det ser ut i en vattenpöl om det är olja i den och solen skiner :)
Efter skolan drog jag till öppenvården för att lämna up och ha möte. Idag pratade vi mycket om min längtan efter olika saker, t.ex. reggaefestivalen, att få ha egen lägenhet igen, ta mer eget ansvar, skaffa man och barn och sådant. Det är rätt sjukt men dom senaste veckorna har jag tänkt jättemycket på att jag längtar så otroligt tills det är dags för mig att skaffa barn, absolut inte nu då jag är alldeles för ung och stadig ekonomi och minst lika stadigt förhållande är två grunder till att jag ens ska tänka tanken på att skaffa barn. Men tanken på att springa upp på morgonen för att spy av illamående under graviditeten, eller att gå med ungen till dagis för tidigt på morgonen i världens oväder får mig bara att le. Även fast det är rätt motbjudande saker. Tror jag börjar få lite spännande modersinstinkter!
Efter det åkte jag, Johanna och Ardita och käkade på IKEA, för mig blev det gravad lax som är kanongott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0