SHE BOUGHT 'EM

Ny väska, "åh hon haffade dom där Prada skorna", ny parfym, örhängen, lägenhet, hund... and so it goes on. Jag blir så avundsjuk av att beta igenom fyrtio bloggar vars ägare shoppar var och varannan dag. Iofs så har jag inte visat er ett enda köp på månader! Ohja, jag fyndade stort på Monkirean för ett tag sen. Monki förresten, det är där jag hänger om jag går på stan och plånboken inte ekar.
MEN jag vill också kunna vara den där som bloggar om att jag shoppar varannan dag och köper svindyra saker. Jag vill kunna resa och visa er vackra bilder. Jag vill gå på krogen och häva i mig två och en halv liter sex on the beach. God! Jag behöver verkligen ett jobb. Jag kanske borde lämna in det där CV:t på Monki som jag lovade dom för snart tre månader sedan?

Dagen då det bloggas om att jag haffade dom där Prada skorna, den kommer.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, du har väl inte glömt att anmäla dig till min nya tävling på bloggen. 5 st har nu chans att vinna, priserna är 5 st smycken varav 4 ringar och ett armband. Så in och anmäl dig om du inte redan gjort det :)

2011-03-04 @ 08:36:40
URL: http://madebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0