ATTITUDE STHLM 2011

Jag tycker att bilderna får tala för sig själva! Jag hade en kanondag på mässan iaf, intressanta montrar och grymma människor! Visar er vad jag köpte någon annan dag.
Bilderna kommer från Johanna, Matilda, och Alva, tack snälla för att ni ställde upp som fotografer åt mig!










Med mig på bilderna är: 1. Lars Wallin / 2. Ardita / 3. Matilda och Sean Banan / 4. I baren (ja, dom sålde alkohol!) / 5. Foki / 6. Angelika Blick / 7. Columbine Smille / 8. Danne & Bleckan från Salong Betong / 9. Caroline Sandström som kom 2:a i första säsongen av tv-programmet Stylisterna / 10. Jag blev plåtad av Stockholmsgruppen då jag ansökte om att bli modell hos dom (HÅLL TUMMARNA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0